Tjena, Tjena!

Hej allihopa!
I söndags hade jag en toppendag i stallet med Saga! :^P Vi fixade på i stallet och lite sådant, ni förstår. Sen så fick jag skritta fram en ponny, och sen så for jag hem vid halv två för att då skulle vi ha släktkalas hemma för min pappa som hade fyllt år för ett par dar sen. ':) (Var typ i stallet i ungefär fyra timmar.) Det var mycket kul!
Igår så var jag också med Saga och då skrev hon att jag snurrade hennes syster på en stol, ja, det gjorde jag! Det gick inte så fort men... Det var kult ändå! Sen så var vi ute och spelade dator. =) Sen for jag hem och åt och skulle sedan bort och sälja godis på en fritidsgård, eller rättare sagt, stå i en kiosk. Men det vart inte den gången eftersom att det kom en utbildad sminkös och skulle sminka två av tjejerna på fritidsgården. Men vi var inte så många så då kunde hon sminka oss allihop! Jag blev sminkad först i en "Romantisk make" och sedan vart några av de andra sminkade i lite andra stilar, jag minns bara en av dom så att... (En blev sminkad i en PARTY-make. Fast sminkösen sa att: "Du kommer att bli sminkad lite sotig." Till tjejen.) Jag som inte brukar ha något smink såg väldigt annorlunda ut men det var fint. Men jag kommer då inte att sminka mig idag, jag är inte så intresserad av sådant. Men senare på kvällen så fick man ju ändå tvätta bort allt men det var kul att se hur hon gjorde! :D


I alla fall, idag så har jag ridning och min ridlärare sa att vi skulle rida, Dressyr, det blir superkul! Och enligt vad hon (,ridinstruktoren, alltså) trodde så skulle vi gången efter dressyren så skulle vi ha, Markarbete, det är också superroligt! :^) Och sedan, gången efter det så  sa hon att vi skulle ha, Hoppning, vi får se hur det går... Hahahahaha!

Hare'

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0