HEJ

SORRY!
HAR HAFT EN LITEN BLOGGPAUS EFTERSOM JAG INTE HUNNIT SKRIVA SÅ MYCKET MEN NU SKA JAG FÖRSÖKA BÄTTRA MIG! :)
HAR JUST VARIT OCH LÄST PÅ LITE ANDRA BLOGGAR OCH BLEV VÄLDIGT SUGEN PÅ ETT INLÄGG MEN HAR TYVÄRR INGET ROLIGT ATT SKRIVA OM :(
PÅ TORSDAG SÅ FAR VI TILL KIRUNA :)
SKA PÅ VÄGEN UPP PROVRIDA EN PONNY SOM STÅR I BODEN ! :D
DEN HETER LITTLE DUN OCH ÄR JÄTTE GULLIG! :3
PÅ SKOLAN IDAG SÅ HAR VI REDOVISAT VÅRA BOKFYND OCH JAG HAR LÄST BOKEN VAMPYRENS MÄRKE OCH DEN VAR JÄTTE BRA (FÖRUTOM ATT SPRÅKET VAR LITE OHYFSAT OCH DEN VAR LITE SNUSKIG)
JAG HADE GJORT EN PLANCH :)
HAR IGÅR LÄST PÅ INTERNET OM DEN OCH DÄR STÅR DET ATT DEN SKA BLI EN TV-SERIE/FILM
:D
LÄNGTAR REDAN!
Little Dun

Little Dun
f: 1996

Även kallad Dunet. Han är en c-ponny av okänt ursprung. När du sköter honom får du inte lyfta hovarna eftersom han får panik. Det är något som han varit mmed om innan han kom till BRK.

Han är fin att rida, väldigt känslig och speciell och för det mesta är det mer rutinerade elever som rider honom.

<3
LITTLE DUN ÄR SÅÅÅ SÖT :3
BOKEN ÄR SÅÅÅ BRA! :3
//SAGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0