Hallå! :^)

Hejsan allihopa! Snart börjar ridningen!!! TJOHO :) Kan knappt vänta längre, förra veckan så var det ju uteridning och då var jag i Åre och kunde inte vara med... Två veckor sen jag red sist, TVÅ VECKOR! Jag längtar så GRYYYYYYYMMTTT mycket! :)

Hann tyvärr inte öva fiol men jag får väl göra det efter ridningen, FAST, då skall jag bort... Men jag får öva efter det då. ;D
Om en liten stund måste jag börja dra på mig ridbyxorna och sedan bär det av till stallet.
Ursäkta att jag tjatar så mycket om stallet men jag längtar så att känna hästlukten komma mot en så fort man öppnar dörren. =D (Ni som är hästintresserade förstår säkert. ;))

Men nu måste jag börja göra mig klar!

HaDetSåBra

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0