Goddagens :^)

TJENIXEN!

Har just ätit middag, GÖTT! :^)  Skall strax iväg på en fritidsgård och sålja godis, typ exakt om en och en halv timma! HAHHAHA ;D

Så härligt att jag har ridning imorgon =P Hoppas att vi får rida, vi får se. Jag missade uteridningen för att jag var i Åre och åkte skidor, men men, jag får vara med nästa gång!

Längtar så hemskt mycket till sommaren... :-) Då är det oftast så härligt väder och man kan bara sätta på sig skorna och gå ut, FAST, vintern är ju också kul! :)

(JAG HAR INTE VARIT INNE PÅ BLOGGEN PÅ JÄTTELÄNGE, JAG VET INTE VARFÖR.,. MEN JAG SKALL FÖRSÖKA ATT VARA INNE PÅ DEN TYP VARJE DAG! :^))

Haree!


PS. Saga, så du bara vet... DU ÄGER! FETT!!! DS. (Ja, det är svårt att va på topp... Du fattar SAGA ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0