Tralalalala... :^)

Hejhej!
Idag så har vi ingen skola. Eller, jo, det har vi ju men det är inga lektioner. :) Det skall vara en hälsodag på skolan idag. Om typ rökning och tobak... Ursch! Hoppas att de inte visar någon äcklig bild på någon hårig tunga eller något sådant. Bläää! :(
Men i alla fall, så ska jag "baba ester chkolan" (Hade tandborsten i munnen, hehehe;)) BADA EFTER SKOLAN. På badhuset:D  Hoppas att det blir kul. Jag älskar ju att träna!!! Så då får jag tränings-simma. För att jag hade nog inte hunnit träna ikväll, inte mycket i alla fall. :)Men då hinner jag ju det ändå. En stund i alla fall. Hehehe, men nu skall jag bara gå och borsta tänderna klart. =D Men ni får ha det så bra!!!

Hare'
/IDA

Tralalalala... :^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0